Sunday 21 June 2009

SEIRIOS737. κριτική.
Το "Κεφαλονιά Και Κόσμος" θα αναλάβει να σας ταξιδέψει στο νησί και να το δείτε έτσι όπως δεν θα μπορέσετε ποτέ αφότου πέρασε από πάνω του ο συρμός του χρόνου, ενώ οι ντόπιοι Κεφαλονίτες ίσως να βρουν το δικό τους όνομα ανάμεσα στους γνωστούς και συγγενείς του Περίανδρου. Επειδή είναι και νησί που ο κόσμος έχει σκορπίσει στο εξωτερικό, ίσως αυτοί οι αναγνώστες να βρουν στις σελίδες του βιβλίου έναν συνδετήριο κρίκο για να αναζητήσουν το χαμένο τους παρελθόν. Εγώ θα θυμηθώ όταν πάω στο νησί να τραβήξω κάποιες συγκεκριμένες φωτογραφίες, που αλλιώς δεν θα ήξερα τα σημεία και ως περαστικός θα μου φαίνονταν ασήμαντα. Είπαμε, αυτό σημαίνει να βάζεις σημάδια στο χάρτη, ο τουρισμός σε μέρος που έχω μελετήσει μ' αρέσει περισσότερο.

Μη όντας επαγγελματίας συγγραφέας κάνει το πεζογράφημά του απόλυτα συλλεκτικό, αξίζει τα λεφτά του όσα κι αν σας ζητήσει .

2 comments:

  1. Ενα επιστολικό μήνυμα από την Νέα Υόρκη.-κ.Μοσχονά με χαρά και συγκίνηση έλαβα το βιβλίο σας /kefalonia-kai-kosmos/.Σας ευχαριστώ και επιθυμώ να σας εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια.Η εξωτερική του εμφάνιση αντανακλά την εσωτερική λαμπρότητα των σκέψεών σας.Οι ενθουσιασμοί και οι νοσταλγίες εκείνου που σας διαβάζει μιλούν σ’αυτόν.Το περιεχόμενο αιχμαλωτίζει γιατί ξαναζωντανεύει τις παληες τις εποχές.Το βιβλίο σας είναι Ιστορία και καλή Ιστορία..Θερμές ευχαριστίες .Μου ζωντάνευσαν οι Θύμισες.Καίτη Γαρμπή Στεφανάτου Νέα Υόρκη 2.7.2009

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστίες για την κριτική σας.

    ReplyDelete