Tuesday, 22 July 2014

Nielsen: Βελτιώθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα

Nielsen: Βελτιώθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα

Βελτιώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2014 η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα, σύμφωνα με διεθνή έρευνα της εταιρείας Nielsen, που διεξάγεται μεταξύ περισσότερων από 30.000 καταναλωτών μέσω του διαδικτύου σε 60 χώρες.

Nielsen: Βελτιώθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Ελλάδας αυξήθηκε κατά 2 μονάδες στις 55 μονάδες, αλλά είναι πολύ χαμηλότερος από τον μέσο παγκόσμιο όρο που είναι 97 μονάδες.
Οι πιο απαισιόδοξοι καταναλωτές είναι οι Πορτογάλοι, όπου ο δείκτης υποχώρησε κατά 3 μονάδες στις 48 μονάδες και στη Σλοβενία, όπου ο δείκτης αυξήθηκε κατά μία μονάδα στις 49 μονάδες.
Σε χαμηλότερα επίπεδα από την Ελλάδα διαμορφώθηκε ο δείκτης της Nielsen και στην Κροατία (50 μονάδες), την Ιταλία και τη Σερβία (51 μονάδες) και τη Νότιο Κορέα (53 μονάδες). Στην Ιταλία ο δείκτης αυξήθηκε κατά πέντε μονάδες, γεγονός που η Nielsen αποδίδει στην εμπιστοσύνη προς τη νέα κυβέρνηση του πρωθυπουργού Ματέο Ρέντσι που σχηματίσθηκε τον Φεβρουάριο.
Εξάλλου, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές σε όλο τον κόσμο αναμένουν ότι οι προοπτικές απασχόλησης θα είναι από καλές έως εξαιρετικές το επόμενο 12μηνο, κάτι που συνέβαλε στην αύξηση του παγκόσμιου δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης κατά μία μονάδα, στο υψηλότερο επίπεδο από το πρώτο τρίμηνο του 2007. Η Ινδία κατέλαβε την πρώτη θέση ως πιο αισιόδοξη καταναλωτική αγορά από την Ινδονησία, ενώ η Ιαπωνία και το Χονγκ Κονγκ σημείωσαν τη μεγαλύτερη πτώση του δείκτη εμπιστοσύνης σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Ο δείκτης εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις ΗΠΑ ήταν ο όγδοος υψηλότερος, καθώς έχει αυξηθεί η αισιοδοξία τους σχετικά με τις προοπτικές απασχόλησης. «Η αύξηση των απασχολούμενων είναι ορατή σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της αμερικανικής οικονομίας, που είναι θετικό. Ωστόσο, η αύξηση των πραγματικών μισθών των εργαζομένων είναι αναιμική έως τώρα και πρέπει να αυξηθεί σημαντικά, παράλληλα με άλλες βελτιώσεις στην αγορά εργασίας για να αυξηθούν οι δαπάνες των καταναλωτών σε ευρεία βάση», δήλωσε ο Βενκάτες Μπαλά, επικεφαλής οικονομολόγος του Cambridge Group, που ανήκει στη Nielsen.
Οι καταναλωτές στην Ασία ήταν οι πιο αισιόδοξοι όσον αφορά τις προοπτικές απασχόλησης, καθώς σε ποσοστό 65% βλέπουν ότι θα είναι ευνοϊκές οι δυνατότητες εργασίας το επόμενο έτος έναντι 64% στο προηγούμενο τρίμηνο.ethnos

No comments:

Post a Comment