«Λουόμενοι», σπουδή στο απελευθερωμένο ανθρώπινο σώμα
Φωτογραφία του Δημοσθένη Γαλλή από την ενότητα «Λουόμενοι». Η έκθεση θα παρουσιαστεί στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου (Γαλλικό Κατάλυμα) και θα εγκαινιαστεί στις 22 Σεπτεμβρίου.
Συνεχίζοντας και προεκτείνοντας μια μακρά παράδοση εικαστικής απόδοσης των λουομένων, ο φωτογράφος Δημοσθένης Γαλλής έχει έτοιμο ένα νέο πρότζεκτ, το οποίο θα παρουσιάσει από τις 22 Σεπτεμβρίου στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου.
Η ενότητα «Λουόμενοι» περιλαμβάνει 30 φωτογραφίες και όλες έχουν κοινό χαρακτηριστικό την απόσταση από τον ρεαλισμό. Ο Δημοσθένης Γαλλής έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο προσέγγισης των θεμάτων του και εδώ δείχνει να συνεχίζει τη σπουδή του πάνω στο ανθρώπινο σώμα, το οποίο, εν προκειμένω, αναπαριστά απελευθερωμένος από την ανάγκη αναπαράστασης ή υπογράμμισης της πλαστικότητας. Οι «Λουόμενοι» είναι όλοι ιμπρεσιονιστικοί, φλουταρισμένοι, ρευστοί, αμφίσημοι και ανώνυμοι. Προβάλλουν σαν μέσα από διαθλασμένο είδωλο, γίνονται πρόσχημα για μία εκ νέου οργάνωση της σχέσης σώματος και φωτός σε μία ενορχήστρωση που μοιάζει να αφήνει απέξω την πίστη στην ομορφιά ή την έλξη προς την ασχήμια.
Εχει ενδιαφέρον ότι όλες οι φωτογραφίες είναι παραλλαγές μιας συνθήκης, σαν ενσταντανέ μίας μέρας σε μία πλαζ ή σαν κεφάλαια μικρών ιστοριών. Η αρχιτεκτονική των σωμάτων υποδηλώνει ενίοτε μία κρυφή σχέση με τη γλυπτική, ιδίως στις περιπτώσεις εκείνες που τα σώματα μοιάζουν αναδιπλωμένα σε μύχιες σκέψεις ή βρίσκονται σε κατάσταση στοχασμού αποσπασμένα από το περιβάλλον. Αυτή η ιμπρεσιονιστική γραφή αφήνει έδαφος ελευθερίας στον θεατή.
Η ενότητα «Λουόμενοι» περιλαμβάνει 30 φωτογραφίες και όλες έχουν κοινό χαρακτηριστικό την απόσταση από τον ρεαλισμό. Ο Δημοσθένης Γαλλής έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο προσέγγισης των θεμάτων του και εδώ δείχνει να συνεχίζει τη σπουδή του πάνω στο ανθρώπινο σώμα, το οποίο, εν προκειμένω, αναπαριστά απελευθερωμένος από την ανάγκη αναπαράστασης ή υπογράμμισης της πλαστικότητας. Οι «Λουόμενοι» είναι όλοι ιμπρεσιονιστικοί, φλουταρισμένοι, ρευστοί, αμφίσημοι και ανώνυμοι. Προβάλλουν σαν μέσα από διαθλασμένο είδωλο, γίνονται πρόσχημα για μία εκ νέου οργάνωση της σχέσης σώματος και φωτός σε μία ενορχήστρωση που μοιάζει να αφήνει απέξω την πίστη στην ομορφιά ή την έλξη προς την ασχήμια.
Εχει ενδιαφέρον ότι όλες οι φωτογραφίες είναι παραλλαγές μιας συνθήκης, σαν ενσταντανέ μίας μέρας σε μία πλαζ ή σαν κεφάλαια μικρών ιστοριών. Η αρχιτεκτονική των σωμάτων υποδηλώνει ενίοτε μία κρυφή σχέση με τη γλυπτική, ιδίως στις περιπτώσεις εκείνες που τα σώματα μοιάζουν αναδιπλωμένα σε μύχιες σκέψεις ή βρίσκονται σε κατάσταση στοχασμού αποσπασμένα από το περιβάλλον. Αυτή η ιμπρεσιονιστική γραφή αφήνει έδαφος ελευθερίας στον θεατή.
«Λουόμενοι». Εκθεση φωτογραφίας του Δημοσθένη Γαλλή. Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου (Γαλλικό Κατάλυμα). Εγκαίνια 22 Σεπτεμβρίου. Διάρκεια έως 30 Σεπτεμβρίου. Είσοδος ελεύθερη.
No comments:
Post a Comment