Wednesday 30 September 2015

Κυρ. Μητσοτάκης: Δεν είμαι συνέχεια του πατέρα μου

«ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ»

Κυρ. Μητσοτάκης: Δεν είμαι συνέχεια του πατέρα μου

Στο θέμα του ονόματός του αναφέρθηκε και πάλι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κάνοντας λόγο για την απόφασή του να είναι υποψήφιος για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας.

Κυρ. Μητσοτάκης: Δεν είμαι συνέχεια του πατέρα μου
"Μετά από 11 χρόνια δεν θεωρώ πια ότι οι πολίτες με κρίνουν για το επίθετό μου. Έχω πολιτική διαδρομή. Έχω διατελέσει υπουργός, έχω διατελέσει κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος, έχω μια συνεπή κοινοβουλευτική παρουσία, έχω κάνει πράγματα, έχω πει πράγματα, θα πω πολλά περισσότερα", σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης, μιλώντας στον Σκάι και πρόσθεσε:
"Τιμώ τ΄όνομά μου. Είμαι πολύ περήφανος για τον πατέρα μου. Σέβομαι την οικογενειακή μου καταγωγή, αλλά από κει και πέρα δεν είμαι συνέχειά του. Είμαι αυτόνομος πολιτικός και νομίζω ότι το έχω αποδείξει πια".
Σε ό,τι αφορά τη σχέση του με την αδελφή του Ντόρα Μπακογιάννη είπε και πάλι ότι έχουν πολύ καλή προσωπική σχέση, αλλά δεν συμφωνούν σε όλα πολιτικά.
"Αλλά επειδή ακόμη κινούμαστε στη σφαίρα της παραπολιτικής αφήστε να τοποθετηθεί η ίδια δημόσια. Νομίζω ότι το πιο σωστό είναι να ρωτήσετε την ίδια για το πώς βλέπει τη διαδοχή στη ΝΔ", επισήμανε.

1 comment:

  1. κρίνοντας το εργο του απο την θητεία σε κυβερνητικά πόστα πιστεύω πως μεθαύριο θα είναι ενας καλός κυβερνήτης.

    ReplyDelete