Αφήνουν την τηλεόραση και παρακολουθούν ταινίες βίντεο, μέσω Ιντερνετ
Φωτογραφία: flash.pro
Απομακρύνονται από την παραδοσιακή τηλεόραση οι Ελληνες, ζητώντας νέο τηλεοπτικό περιεχόμενο και χρησιμοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά μέσα για την ψυχαγωγία τους. Οι σημαντικές τροποποιήσεις στις συνήθειες των Ελλήνων τηλεθεατών παρουσιάζονται στα ευρήματα μελέτης του Ericsson Consumer Lab, που κάνουν λόγο για στροφή στην παρακολούθηση video μέσω Διαδικτύου (streaming).
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, αν και στην Ελλάδα (η οποία συμπεριλαμβάνεται για πρώτη φορά στη μελέτη για την τηλεόραση και τα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας) εξακολουθούμε να βλέπουμε περισσότερη παραδοσιακή τηλεόραση σε σχέση με τον παγκόσμιο μέσο όρο (77%), το κοινό έχει ήδη αρχίσει να δείχνει μια προτίμηση στο streaming (86%), στο οποίο περιλαμβάνονται βίντεο και από το YouTube, ταινίες που «κατεβάζουν» από το Ιντερνετ, αλλά και web υπηρεσίες τηλεοπτικών σταθμών.
Ο χρόνος παρακολούθησης ενός προγράμματος έχει τεθεί ψηλά στις προτεραιότητες των Ελλήνων, οι οποίοι πλέον παρακολουθούν βίντεο που επιλέγουν τη στιγμή που το επιθυμούν, από τις συσκευές της αρεσκείας τους.
Την ανάγκη αυτή φαίνεται ότι ικανοποιεί, όπως προκύπτει από τις απαντήσεις των 1.000 Ελλήνων που συμμετείχαν στο ελληνικό σκέλος της μελέτης, το on-demand τηλεοπτικό υλικό.
Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν, σχετικά με τις τηλεοπτικές σειρές, πως προτιμούν να έχουν στη διάθεσή τους όλα τα επεισόδια ώστε να τα παρακολουθούν με τον ρυθμό που εκείνοι επιλέγουν.
Παρά τη στροφή στις νέες τεχνολογίες, η τηλεόραση παραμένει το πιο δημοφιλές μέσο για την παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, διατηρώντας 14 ώρες τηλεθέασης την εβδομάδα.
Με μικρή διαφορά, ωστόσο, ακολουθούν οι φορητοί υπολογιστές (11 ώρες), οι υπολογιστές (10,5 ώρες), οι συσκευές tablets (4,5 ώρες) και τα έξυπνα κινητά (4,5 ώρες).
Το βράδυ στο σπίτι ή όταν ξαπλώνουν στο κρεβάτι παρακολουθούν οι περισσότεροι τηλεόραση, ενώ οι νεαρότεροι τηλεθεατές παρακολουθούν τηλεοπτικό υλικό κυρίως το πρωί, αλλά ακόμη και κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών τους.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι τηλεθεατές δήλωσαν, στην πλειονότητά τους, διατεθειμένοι να πληρώσουν, ειδικά αν πρόκειται για νέες ταινίες (ταυτόχρονης κυκλοφορίας με τους κινηματογράφους), με υψηλή ποιότητα εικόνας και υπότιτλους.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, αν και στην Ελλάδα (η οποία συμπεριλαμβάνεται για πρώτη φορά στη μελέτη για την τηλεόραση και τα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας) εξακολουθούμε να βλέπουμε περισσότερη παραδοσιακή τηλεόραση σε σχέση με τον παγκόσμιο μέσο όρο (77%), το κοινό έχει ήδη αρχίσει να δείχνει μια προτίμηση στο streaming (86%), στο οποίο περιλαμβάνονται βίντεο και από το YouTube, ταινίες που «κατεβάζουν» από το Ιντερνετ, αλλά και web υπηρεσίες τηλεοπτικών σταθμών.
Ο χρόνος παρακολούθησης ενός προγράμματος έχει τεθεί ψηλά στις προτεραιότητες των Ελλήνων, οι οποίοι πλέον παρακολουθούν βίντεο που επιλέγουν τη στιγμή που το επιθυμούν, από τις συσκευές της αρεσκείας τους.
Την ανάγκη αυτή φαίνεται ότι ικανοποιεί, όπως προκύπτει από τις απαντήσεις των 1.000 Ελλήνων που συμμετείχαν στο ελληνικό σκέλος της μελέτης, το on-demand τηλεοπτικό υλικό.
Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν, σχετικά με τις τηλεοπτικές σειρές, πως προτιμούν να έχουν στη διάθεσή τους όλα τα επεισόδια ώστε να τα παρακολουθούν με τον ρυθμό που εκείνοι επιλέγουν.
Παρά τη στροφή στις νέες τεχνολογίες, η τηλεόραση παραμένει το πιο δημοφιλές μέσο για την παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, διατηρώντας 14 ώρες τηλεθέασης την εβδομάδα.
Με μικρή διαφορά, ωστόσο, ακολουθούν οι φορητοί υπολογιστές (11 ώρες), οι υπολογιστές (10,5 ώρες), οι συσκευές tablets (4,5 ώρες) και τα έξυπνα κινητά (4,5 ώρες).
Το βράδυ στο σπίτι ή όταν ξαπλώνουν στο κρεβάτι παρακολουθούν οι περισσότεροι τηλεόραση, ενώ οι νεαρότεροι τηλεθεατές παρακολουθούν τηλεοπτικό υλικό κυρίως το πρωί, αλλά ακόμη και κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών τους.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι τηλεθεατές δήλωσαν, στην πλειονότητά τους, διατεθειμένοι να πληρώσουν, ειδικά αν πρόκειται για νέες ταινίες (ταυτόχρονης κυκλοφορίας με τους κινηματογράφους), με υψηλή ποιότητα εικόνας και υπότιτλους.
No comments:
Post a Comment