ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
Θετικά μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό και για το 2015
«Ολοκληρώσαμε μια μακρά σειρά συναντήσεων με τους επαγγελματίες του χώρου και πάρα πολύ μεγάλες εταιρείες, τόσο της Μεγάλης Βρετανίας όσο και ευρύτερα όλου του κόσμου.
Τα μηνύματα που μας μεταφέρουν για την Ελλάδα είναι εξαιρετικά θετικά» τόνισε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς,στο περιθώριο της Παγκόσμιας Έκθεσης Τουρισμού (WMT) που πραγματοποιήθηκε αυτές τις μέρες στο Λονδίνο.
«Οι επαγγελματίες του κλάδου κάνουν λόγο για μια πολύ σημαντική αύξηση της τουριστικής κίνησης προς Ελλάδα και για το 2015, της τάξης του 6% με 9 %. Εκτίμηση που έχει ιδιαίτερη σημασία για μας, καθώς τα τελευταία δύο χρόνια καταρρίφθηκε κάθε ρεκόρ αυξήσεων και εσόδων» πρόσθεσε.
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις της προϊσταμένης του γραφείου του ΕΟΤ Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας, Χριστίνας Καλογερά. «Αν και το 2014 ήταν μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό, παρ' όλα αυτά και για το 2015 τα πρώτα μηνύματα είναι εξαιρετικά αισιόδοξα. Είναι χαρακτηριστικό πως ήδη οι προκρατήσεις για του χρόνου κινούνται σε θετικά επίπεδα». Παράλληλα, όπως υπογράμμισε η κ. Καλογερά, στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, «τόσο ο ΕΟΤ όσο και το γραφείο της Μεγάλης Βρετανίας δουλεύουν συστηματικά ώστε από τη μια να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος στην Ελλάδα και από την άλλη να αυξηθεί περαιτέρω η τουριστική κίνηση προς τη χώρα μας. Όπως ανέφερε και η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη κατά την επίσκεψη της στο πλαίσιο της WTM, η Ελλάδα έχει να επιδείξει πολυεπίπεδο τουριστικό προϊόν και μάλιστα με χαρακτηριστικά τα οποία μπορούν να ικανοποιήσουν ακόμη και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη» τόνισε η κ. Καλογερά.
Συνολικά, στη φετινή έκθεση συμμετείχαν πάνω από 45 εκθέτες απ' όλη την Ελλάδα. Μεταξύ αυτών, περιφέρειες, ταξιδιωτικοί πράκτορες, ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού κ.α. Είναι αξιοσημείωτο ότι και τα μηνύματα που έλαβαν οι περισσότεροι από τους Έλληνες έκθετες ήταν θετικά.
Ο Μιχάλης Βαμιεδάκης, εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού στην περιφέρεια Κρήτης, μιλώντας στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, είπε: «Από τη μια οι πρώιμες κρατήσεις και από την άλλη οι επαφές που έχουμε εδώ με τους τουριστικούς πράκτορες, επιβεβαιώνουν το θετικό κλίμα που υπάρχει. Αναμένουμε από την Αγγλία και γενικότερα από τον ευρωπαϊκό χώρο μια ακόμη θετική χρονιά». Αναφορικά με το ποσοστό αύξησης του τουρισμού για την Κρήτη, ο κ. Βαμιεδάκης υπογράμμισε: «Είναι πολύ νωρίς ακόμη να μιλήσουμε για νούμερα, καθώς το δείγμα που έχουμε μπροστά μας είναι πολύ μικρό και συνεπώς τα νούμερα μπορεί να είναι παραπλανητικά. Παρόλα αυτά, σίγουρα μιλάμε για μια αύξηση των αφίξεων, η οποία θα προέλθει κυρίως από τις ευρωπαϊκές αγορές». Αναφερόμενος, τέλος, στη στρατηγική επικοινωνίας που θα ακολουθήσει η περιφέρεια του, είπε πως αυτή θα είναι πολυεπίπεδη: «Το πρώτο κομμάτι είναι οι επαφές με τους τουριστικούς παράγοντες και οι στρατηγικές συνεργασίας, έτσι ώστε να γίνουν στοχευμένες ενέργειες. Από εκεί και πέρα θα αξιοποιηθούν τα social media αλλά και οι παραδοσιακοί τρόποι, όπως τα ΜΜΕ και άλλα. Εμείς αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να δώσουμε έμφαση στους θεματικούς άξονες του τουρισμού της Κρήτης και στα συγκριτικά πλεονεκτήματα μας».
Το ίδιο θετική για την τουριστική κίνηση του 2015 είναι και η εκτίμηση του μέλους του ΔΣ του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών γραφείων Ελλάδος, Βασίλη Τριγκιλίδα. «Οι προκρατήσεις που έχουν κάνει οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αλλά και τα μηνύματα που έχουμε πάρει από αυτούς, δείχνουν ότι και για το 2015 η τάση είναι αυξητική. Αν και το ακριβές ποσοστό θα το έχουμε στη διάθεσή μας τους πρώτους μήνες της καινούργιας χρονιάς, παρ' όλα αυτά εκτιμούμε ότι η αύξηση θα φτάσει το 10% ή ακόμη και το 15%, όσον αφορά τουλάχιστον την αγγλική αγορά» τόνισε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο κ. Τριγκιλίδας.
Ανάλογη ήταν και η εκτίμηση του κ. Γιώργου Γραφάκου, προέδρου μιας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες μπουτίκ ξενοδοχείων στην Ελλάδα, της Aqua Vista Hotels. «Η φετινή παγκόσμια έκθεση τουρισμού νομίζω ότι είναι η καλύτερη των τελευταίων ετών τόσο από πλευράς ποσότητας όσο και ποιότητας. Για μας σίγουρα ήταν η καλύτερη. Είναι χαρακτηριστικό πως φέτος έχουμε κάνει τα περισσότερα και τα πιο ουσιαστικά ραντεβού σε σύγκριση με το παρελθόν. Σε αυτό συμβάλλουν δύο πράγματα. Το ένα είναι ότι έχει αυξηθεί η εμπειρία, γιατί είναι η πέμπτη χρονιά που ερχόμαστε και το δεύτερο και πιο σημαντικό ίσως, ότι η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, έχει σπάσει κάθε ρεκόρ για τον τουρισμό. Γεγονός που θα βοηθήσει στο να έχουμε πολύ αλλά και καλό κόσμο».
Σύμφωνα με τον κ. Γραφάκο, ο στόχος της Ελλάδας, από εδώ και πέρα, δεν θα πρέπει να είναι ο αριθμός των τουριστών που την επισκέπτονται, άλλα η ποιότητα τους. «Νομίζω ότι αυτό που πρέπει να κυνηγήσουμε δεν είναι τα 22 εκατομμύρια τουριστών που ήρθαν πέρυσι να γίνουν 25, αλλά το να γίνει πιο ποιοτικός ο τουρισμός της Ελλάδος. Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει η χώρα μας να κάνει ένα βήμα πιο πέρα και να προχωρήσει στον καλό ποιοτικό τουρισμό» τόνισε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο κ. Γραφάκος
« Βρετανίας όσο και ευρύτερα όλου του κόσμου.
Τα μηνύματα που μας μεταφέρουν για την Ελλάδα είναι εξαιρετικά θετικά» τόνισε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς,στο περιθώριο της Παγκόσμιας Έκθεσης Τουρισμού (WMT) που πραγματοποιήθηκε αυτές τις μέρες στο Λονδίνο.
«Οι επαγγελματίες του κλάδου κάνουν λόγο για μια πολύ σημαντική αύξηση της τουριστικής κίνησης προς Ελλάδα και για το 2015, της τάξης του 6% με 9 %. Εκτίμηση που έχει ιδιαίτερη σημασία για μας, καθώς τα τελευταία δύο χρόνια καταρρίφθηκε κάθε ρεκόρ αυξήσεων και εσόδων» πρόσθεσε.
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις της προϊσταμένης του γραφείου του ΕΟΤ Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας, Χριστίνας Καλογερά. «Αν και το 2014 ήταν μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό, παρ' όλα αυτά και για το 2015 τα πρώτα μηνύματα είναι εξαιρετικά αισιόδοξα. Είναι χαρακτηριστικό πως ήδη οι προκρατήσεις για του χρόνου κινούνται σε θετικά επίπεδα». Παράλληλα, όπως υπογράμμισε η κ. Καλογερά, στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, «τόσο ο ΕΟΤ όσο και το γραφείο της Μεγάλης Βρετανίας δουλεύουν συστηματικά ώστε από τη μια να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος στην Ελλάδα και από την άλλη να αυξηθεί περαιτέρω η τουριστική κίνηση προς τη χώρα μας. Όπως ανέφερε και η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη κατά την επίσκεψη της στο πλαίσιο της WTM, η Ελλάδα έχει να επιδείξει πολυεπίπεδο τουριστικό προϊόν και μάλιστα με χαρακτηριστικά τα οποία μπορούν να ικανοποιήσουν ακόμη και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη» τόνισε η κ. Καλογερά.
Συνολικά, στη φετινή έκθεση συμμετείχαν πάνω από 45 εκθέτες απ' όλη την Ελλάδα. Μεταξύ αυτών, περιφέρειες, ταξιδιωτικοί πράκτορες, ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού κ.α. Είναι αξιοσημείωτο ότι και τα μηνύματα που έλαβαν οι περισσότεροι από τους Έλληνες έκθετες ήταν θετικά.
Ο Μιχάλης Βαμιεδάκης, εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού στην περιφέρεια Κρήτης, μιλώντας στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, είπε: «Από τη μια οι πρώιμες κρατήσεις και από την άλλη οι επαφές που έχουμε εδώ με τους τουριστικούς πράκτορες, επιβεβαιώνουν το θετικό κλίμα που υπάρχει. Αναμένουμε από την Αγγλία και γενικότερα από τον ευρωπαϊκό χώρο μια ακόμη θετική χρονιά». Αναφορικά με το ποσοστό αύξησης του τουρισμού για την Κρήτη, ο κ. Βαμιεδάκης υπογράμμισε: «Είναι πολύ νωρίς ακόμη να μιλήσουμε για νούμερα, καθώς το δείγμα που έχουμε μπροστά μας είναι πολύ μικρό και συνεπώς τα νούμερα μπορεί να είναι παραπλανητικά. Παρόλα αυτά, σίγουρα μιλάμε για μια αύξηση των αφίξεων, η οποία θα προέλθει κυρίως από τις ευρωπαϊκές αγορές». Αναφερόμενος, τέλος, στη στρατηγική επικοινωνίας που θα ακολουθήσει η περιφέρεια του, είπε πως αυτή θα είναι πολυεπίπεδη: «Το πρώτο κομμάτι είναι οι επαφές με τους τουριστικούς παράγοντες και οι στρατηγικές συνεργασίας, έτσι ώστε να γίνουν στοχευμένες ενέργειες. Από εκεί και πέρα θα αξιοποιηθούν τα social media αλλά και οι παραδοσιακοί τρόποι, όπως τα ΜΜΕ και άλλα. Εμείς αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να δώσουμε έμφαση στους θεματικούς άξονες του τουρισμού της Κρήτης και στα συγκριτικά πλεονεκτήματα μας».
Το ίδιο θετική για την τουριστική κίνηση του 2015 είναι και η εκτίμηση του μέλους του ΔΣ του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών γραφείων Ελλάδος, Βασίλη Τριγκιλίδα. «Οι προκρατήσεις που έχουν κάνει οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αλλά και τα μηνύματα που έχουμε πάρει από αυτούς, δείχνουν ότι και για το 2015 η τάση είναι αυξητική. Αν και το ακριβές ποσοστό θα το έχουμε στη διάθεσή μας τους πρώτους μήνες της καινούργιας χρονιάς, παρ' όλα αυτά εκτιμούμε ότι η αύξηση θα φτάσει το 10% ή ακόμη και το 15%, όσον αφορά τουλάχιστον την αγγλική αγορά» τόνισε στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο κ. Τριγκιλίδας.
Ανάλογη ήταν και η εκτίμηση του κ. Γιώργου Γραφάκου, προέδρου μιας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες μπουτίκ ξενοδοχείων στην Ελλάδα, της Aqua Vista Hotels. «Η φετινή παγκόσμια έκθεση τουρισμού νομίζω ότι είναι η καλύτερη των τελευταίων ετών τόσο από πλευράς ποσότητας όσο και ποιότητας. Για μας σίγουρα ήταν η καλύτερη. Είναι χαρακτηριστικό πως φέτος έχουμε κάνει τα περισσότερα και τα πιο ουσιαστικά ραντεβού σε σύγκριση με το παρελθόν. Σε αυτό συμβάλλουν δύο πράγματα. Το ένα είναι ότι έχει αυξηθεί η εμπειρία, γιατί είναι η πέμπτη χρονιά που ερχόμαστε και το δεύτερο και πιο σημαντικό ίσως, ότι η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, έχει σπάσει κάθε ρεκόρ για τον τουρισμό. Γεγονός που θα βοηθήσει στο να έχουμε πολύ αλλά και καλό κόσμο».
Σύμφωνα με τον κ. Γραφάκο, ο στόχος της Ελλάδας, από εδώ και πέρα, δεν θα πρέπει να είναι ο αριθμός των τουριστών που την επισκέπτονται, άλλα η ποιότητα τους. «Νομίζω ότι αυτό που πρέπει να κυνηγήσουμε δεν είναι τα 22 εκατομμύρια τουριστών που ήρθαν πέρυσι να γίνουν 25, αλλά το να γίνει πιο ποιοτικός ο τουρισμός της Ελλάδος. Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει η χώρα μας να κάνει ένα βήμα πιο πέρα και να προχωρήσει στον καλό ποιοτικό τουρισμό» τόνισε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο κ. Γραφάκος ethnos
No comments:
Post a Comment